Veelgestelde vragen
Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
- Op werkdagen voor 15.00 besteld? Dan wordt je bestelling vandaag nog verstuurd met DHL Parcel. Normaal gesproken wordt je bestelling de volgende werkdag geleverd. Bestellingen die op vrijdag voor 15.00 besteld zijn worden op zaterdag door DHL Parcel bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden vesturen wij op maandag. Wanneer een artikel een lagere levertijd heeft wordt je hier over geïnformeerd.
Moet ik verzendkosten betalen?
- Op bestellingen vanaf €75,- betaal je geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de €75,- vragen wij een bijdrage van €3,95 in de kosten.
Hoe kan ik een artikel retour sturen?
- Wij willen graag dat je 100% tevreden bent over je aankoop. Mocht je om wat voor reden dan ook toch je bestelling terug willen sturen dan kan dat uiteraard. Je stuurt je bestelling, ongebruikt en voorzien van de originele kaartjes, terug. Hiervoor kan je eenvoudig het meegeleverde retourformulier invullen en het meegeleverde retourlabel op de verpakking plakken. Je levert het pakket in bij je dichtstbijzijnde DHL punt. Je hoeft geen kosten te betalen bij de DHL. Wanneer je een bestelling omruilt voor een ander artikel dat betalen wij de retourkosten. Indien het een retour betreft zonder ruiling dan brengen wij €5,95 in mindering op je credit.
Mijn artikel is kapot?
- Er is iets mis met je artikel. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend. Stuur een mail naar info@homeforlinen.nl en wij zorgen voor een spoedige oplossing.
Hoe kan ik jullie bereiken?
- Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 via:
- Telefoon: 06-48370469
- E-mail: info@homeforlinen.nl
- Whatsapp: 06-48370469
- Chat (rechts onder aan de pagina)